Guess who’s back?!

That’s right! Nadat ik afgelopen zomer een blog ben begonnen, kwam ik erachter dat het toch wat meer tijd in beslag nam dan ik in eerste instantie had gedacht.
Ik merkte dat het hebben van een blog echt een fulltime job is en liet ik destijds nou net geen fulltime hebben. De combinatie van tentamens, school en werk liet het niet toe om nog iets te doen met mijn blog. Ook bleek het een stuk lastiger zijn om minstens 2 artikelen per dag te plaatsen.

Ondanks dat ik met mijn blog gestopt ben, begon het de laatste tijd toch weer ontzettend te kriebelen om er mee verder gaan. Daarom ben ik toch weer begonnen.

Ik ga het nu alleen anders aanpakken. Ik ga mezelf geen druk meer opleggen door te zeggen dat er een x-aantal artikelen per dag online zullen komen. Ik streef ernaar om zo’n 3 keer per week iets te posten but don’t hang me on it!

Ik hoop dat jullie weer met veel plezier kunnen gaan genieten van deze blog!

xoxo 

